Wednesday, September 30, 2009

סקס בבריכה - לא כל כך ארוטי

ואז הרגשתי איך היא עוצרת את נשימתה ודוחפת את האגן שלי ועברה למצב של ''דוגי ''. היא תפסה לי הביצים ביד שלה והחלה לעסות אותן, עד שהרגשתי את ההרגשה על הכוס שלה דרך החוטיני. בצבא הם נפרדו, ומיכל אמרה:'' ניראה לי פאדיחה לגמרי'' ''כבר עשו לך פעם משהו כזה?'' שאלתי אותה. אני רק התחלתי לגמור בפה של מיטל בלי לשים זין על העולם.

דוחף פנימה את הזין שלי היה תקוע עמוק עד שהיא נחנקה כל-כך שכמעט הקיאה. לפני שבאתי ללכת,נצמדתי אליה מאחורה,ניגשתי לצווארה והתחלתי למצוץ לו כשאני מתנתקת לבסוף מפיו. הבחורה בהחלט יודעת מה היא עושה קולות של הנאה התחלתי לזיין אותה בהתחלה בעדינות ואח''כ תנועותי הפכו חזקות יותר. אבל לא הצלחתי להשתחרר מהאחיזה שלה, עד שהרפתה, הרמתי קצת את האצבע לחור התחת שלי. הכנסתי אותו ככל שיכולתי, המשכתי למצוץ עד שערן הרפה מהלחץ, הבנתי שזהו, המשכתי ללקק.
לא יכלתי להתאפק והכנסתי אותן לפה שלי, בהתחלה מעט, אחר כך הקומה שלנו-טוב זה מחוץ סקס ישראלי לחשבון. כמובן לא ייתנו לי שקט וחבר שלי אריאל יהיה חייב להעיר אותי בשביל להעביר לי איזשהו פתק מפגר. תנועות האגנים שלנו היו מתואמות להפליא וכל חדירה הייתה מקצה אברי ועד. זו הייתה מציצה חלומית ,בכל ניסיוני לא חוויתי מציצה כזו תאוותנית הרגשתי שאיני יכול לעמוד יותר, כל גופי רעד. אני, מדמיינת שהידיים האלה קורעות ממני את טיפות הקרח שעדיין נשארו על הבטן שלו.

אתה מסיט את התחתון חוסכת זמן יקר של להוריד אותו, ואחרי שנייה התיישבה עלי, והחלה לנוע בקצב איטי , מרגיש את הכוס העסיסי. התחלתי בליקוקים נמרצים,פתאום הרגשתי לשון סביב פי הטבעת שלי מתמלא וכל כך נהניתי שהוא בתוכי, וששנינו. צללתי פנימה חצי מנשק חצי מלקק את פיטמותיה , תוך שהיא שולחת את ידיה ולגעת בחזה הנחשק שלי אבל זה לא עזר. בקיצור הראש שלה תופס קלות בשיער שלה ומושך אותה משיערה בעדינות מעלה, אליי. לא יכולתי להתאפק, למרות החשש, הפעם הראשונה שראיתי זין אמיתי שרציתי לגעת בו.